haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Sanat
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Teknoloji
Eğitim
İstanbul
Ankara
Eğitim haberleri

2010 YGS Soruları Cevapları SORULARI İNDİR

2010 YGS Yükseköğretime Geçiş Sınavı soru ve cevapları ÖSYM ile eşzamanlı olarak sitemizde. 2010 YGS Soruları ve Cevap Anahtarı Burada

2010 YGS Soruları Cevapları SORULARI İNDİR

Reklamlar

010 YGS (Yükseköğretime Geçiş Sınavı) soru ve cevapları ÖSYM ile eşzamanlı olarak sitemizde.2010 YGS (Yükseköğretime Geçiş Sınavı) Soruları ve Cevap Anahtarı ile YGS (Yükseköğretime Geçiş Sınavı) 2010 sorular ve cevapların adres bilgileri burada. İşte YGS (Yükseköğretime Geçiş Sınavı) Sınavı soruları ve cevapları

Çocuklar Sınavda Ter Dökerken Anneleri de Dışarıda

bir büyükanne sabah torunu ile sınava Eğer geldi ve dua torunları başarısı için el kitabı okuduktan söyledi. Büyükanne, torun, sadece istediğiniz tüm gençlere sınav başarı olması için dua adına muayene iyi bir sonuç almak olduğunu söyledi. Bana elinde kağıt bir genç çocuk ve tekrar tekrar halam sınavlarda başarı için dua üzerine dua okuyarak

YGS İçin Karaman'da Yarın Saınava Girecek Genç Kız Balkondan Düşerek Ağır Yaralandı Sınava Giremeyecek

Olay, Gevher Babes Mahallesi 1984 sokakta meydana geldi. bilgi, 18 yaşındaki Kezban Navruz zemin oturma 4 katlı apartman, akşam yemeği sonrası elde göre balkona maske sarsmak gitti.

2010 YGS Sınav için ter döküyor


Türkiye genelinde, sabah erken saatlerde başlayan YGS'ye İzmir'den de 58 bin 674 aday girdiği öğrenildi. Çeşitli noktalardaki 173 binada yapılan sınavda 5 bin 586 sınav uygulayıcısı görev yapıyor. Aynı zamanda yaklaşık 50 civarında engelli aday da sınava İzmir Fen Lisesi'nde girdi. Çocuklarını yalnız bırakmayan aileler de adaylarla birlikte sınav heyecanı yaşadı. Her sınav telaşında olduğu gibi bu yıl da kimi aileler yanlarında getirdikleri dualarla okunmuş pirinç ve şekerleri çocuklarına yedirmeyi ihmal etmedi.

2010 YGS Yükseköğretime Geçiş Sınavı soru ve cevapları ÖSYM ile eşzamanlı olarak sitemizde.2010 YGS Soruları ve Cevap Anahtarı Haber Burada
 Ön Kapak
 Genel Açıklama
 Türkçe Testi
 Sosyal Bilimler Testi
 Temel Matematik Testi
 Fen Bilimleri Testi
 Arka Kapak
 Cevap Anahtarı


YGS soru ve cevapları google ara


YGS soru ve cevapları google haber ara

11 Nisan 2010 12:47 Tarihli haber

facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet! stumbleupon DMCA.com
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


134 Yorum ___________________________________________________________________
dua

2 sene sonra bende bu sınava girecem.daha şimdiden ürküyorum ALLAH hepimizin yardımcısı olsun
28 Kasim 2011 22:04 | Yukarı Çık
DUA

ALLAHIN İZNİYLE İNŞALLAH KAZANCAZ SINAVI.RABBİM HEPİMİZE NASİP ETSİN KAZANMAYI...
14 Mart 2011 19:21 | Yukarı Çık
Yorum

Yaw ne yapsam matematikten bisey anlamıyorum ne yapmalıyım sizce cevap bekliyorum
16 Ocak 2011 07:20 | Yukarı Çık
bu sene...

bu sene bende girecem sınava off yaa mat yapıyorum 38 39 başka bişeyde yapamıorum..
13 Ocak 2011 20:54 | Yukarı Çık
k hançer

geometrı=oyun bulmaca
03 Ocak 2011 10:18 | Yukarı Çık
of ulan of bizde girecez bu sınava

yandık ulan
23 Kasim 2010 11:20 | Yukarı Çık
matamatik

üçgen *=matamatik
23 Eylül 2010 10:44 | Yukarı Çık
of yaa

arkadaşlar ben kaydımı yaptrdım ve dondurmak zorundayım dondurdum ama seneye yıne sınava giricem puan kırarlar mı ?? ne kadar kırarlar :S : Soof of
12 Eylül 2010 19:55 | Yukarı Çık
mükemmeldi

insanın çalışıpta yapamayacağı soru bulamadım zamana gelince 10 dk fazla arttı sözelde vakit kaybına uğradım adamın kafasını karıştırmakta birebirdi.
05 Agustos 2010 15:05 | Yukarı Çık
Kolaydı..

arkdşlar sınav kolaydı.. sadece tek sorun türkçenin çok düşündürücü olmasıydı. çok oyaladı yoksa zamanınız bile yeterdi..
01 Mayis 2010 16:53 | Yukarı Çık
ygs maduru

iyi gecmişti ama sonuc cok düsük ben turkceden 35 d yaptım sonucta 32 dogru diyo nası iş bu ya bu turkiye de okunmaz abi bu 2. sınavımdı ben 323 diye hesapladım sonucu gercek sonuca bak 308 bu nası ıs ya inşallah 4 yıllık bi yer tuttururum :(
30 Nisan 2010 10:42 | Yukarı Çık
neden

neden boyle olmak zorunda
29 Nisan 2010 17:23 | Yukarı Çık
ygs

her gün yeni bir şey bunasıl dingil yaşam
29 Nisan 2010 16:27 | Yukarı Çık
ygs sınavı

kolay soruda vardı zorda yaptım açık öğretim okucam 180 alırm
24 Nisan 2010 19:22 | Yukarı Çık
güler

matamatik hariç digerleri zordu
22 Nisan 2010 10:35 | Yukarı Çık
ayşe

aslında sorular okadar zor degil ama süre yetmiyo
22 Nisan 2010 10:30 | Yukarı Çık
özgür

bildigim soruları yapamadım süre yetmedi 1 yılımı verdım ben buna zamnımın hepsi sozele gitti...hep dusunme ısteyen sorulardı.soruları bılıyorum ama yapamıyorum sure yuzunden..ınanamıyorum hala...!!!
18 Nisan 2010 23:07 | Yukarı Çık
özgül

çok kolaydı bence sınav zamanımda yetti tekrr baktm sorulara 85netm var
18 Nisan 2010 16:39 | Yukarı Çık
iiiii

sorular biraz saçmaydı hep yanıltıcı sorularbu düzen giç ii olmadı
12 Nisan 2010 23:08 | Yukarı Çık
hayatımızı bıtırdınız

ben anlamadım denemelerde 390asagı almayan ben bu sınavdan 300alamıyorum ve hala ınanamıyorum allh belalarını versin hayatımızı bıtırdıler bıde kolaymıs pok koolayyyyyyy
12 Nisan 2010 20:51 | Yukarı Çık
Bizi çok yanlttınııız!

Sizin kolay anlayışınz bu mu ya...sosyal çok zordu hele coğrafyanın bi sorusu sadece bilgiydi rsemen 2. bölüm sorusu.zaman da yetmedi tüm zamanım sözele gitti.ben dilciyim bizim tek güvencemiz sözel onda da yaktınız bizi. insaf ya.
12 Nisan 2010 19:18 | Yukarı Çık
tuğba

bu nasıl bı sıstemdır ben anlıyamıyorum guya bu sene kolay olacaktı peeh kolay buysa.ayrıca mat.sorusu hatalı turkçe sırf paragraf dunden berı kendıme gelemedım bızede yazık...
12 Nisan 2010 18:05 | Yukarı Çık
adem

sure yetmedi ayrıca turkçe kazıktı
12 Nisan 2010 16:18 | Yukarı Çık
çok zor

bu nasıl bi sınav ya bu soruları çok aramışlar mı acaba bütün sorular nerdeyse çelişkiliydi
12 Nisan 2010 15:23 | Yukarı Çık
dilan

hepimize geçmiş olsun.en iyisini yapmaya çalıştık geriside yökün ve allahımızın bildiği şeydir...ygs sınav sistemi çıkınca sorular gayet kolay olacak endişe etmeyin diyolar ebizde kendimzi ona motive ediyoruz össye girince tabi beyin değişiyo sorular gayet kazık güzel basitti...hakkını yemeyelim..
12 Nisan 2010 08:09 | Yukarı Çık
niL ankara

dersanesiz ilk girişim azcik çalişsam daha iysi olabilirdi.. kotü geçmedi ama cok iyide saylmaz sozeller cok basitti eşit agrlikçiyim fene bile baktim.. inşlh senyede bu kadar kolay olur :D bida gircekmişim gibi hissediyorum :D:D
11 Nisan 2010 21:26 | Yukarı Çık
kimin umrunda

ya bu sayfa açılmıo bi türlü bakamıorum cevaplara
11 Nisan 2010 20:18 | Yukarı Çık
osman58

ben böyle basit bi sınav daha görmedim. bu sınavda bişey yapamayan gitsin kendini suya atsın vesselam........
11 Nisan 2010 20:11 | Yukarı Çık
esmaaa

sınav kolaydı tamam ama o süreyi iyi kullanmak gerekıodu tabi kullanamadık bide heyecandan yetiştiremem die hızlı okuyunca yanlıs anladk filan ii olur ins. o sınav stresi yaktı bizi neyse daha ilk senemm
11 Nisan 2010 19:25 | Yukarı Çık
hayallerimizi yıktın ygssssssssssss

tarıh sadee bılgı sorusuydu turkcede celısıktı matda ıdasre eder:d:D:D daha iyi geçeceğini umuyoduk ve daha zorların da daha başarılı oluyodukkk...ALLAH IM İNŞALLAH HERKESİN HAKKINDAKİNİN EN EN HAYIRLISINI VERİR....LYS YORUMLARINDA GÖRÜŞMEK ÜZREEE
11 Nisan 2010 19:00 | Yukarı Çık
ygs

Fena deildi be...
11 Nisan 2010 18:49 | Yukarı Çık
ben daha 17 yim.....

bn 11. sınıfım sınav soruları çok basitmiş matematik ve türkçe kolay sosyal de fena deil bn dershanede soruları çözdüm gelecek yıl da böyle sorarlarsa iyi fazla karamsar bakıyorsunuz iş çalışınca kolaydır çalışmayıp ta zordu demeyelim ltfn :) xd
11 Nisan 2010 18:36 | Yukarı Çık
siirtli yıldırım firari

yaf ark ben 11 sınıftayım türkçe iyiyaptım mat su gibi içtim sosya de beni yedi felsefe süper
11 Nisan 2010 18:28 | Yukarı Çık
ygs

çok kazıktıııııı
11 Nisan 2010 18:12 | Yukarı Çık
=)

türkçe dışında sorular gayet güzeldi.:):) herkes için hyrlısı olsun
11 Nisan 2010 18:01 | Yukarı Çık
sorular

arkadaşlar sorulara naşil baktınız ben bakamadım yardımcı olurşanız sevinirim şinav iyiydi
11 Nisan 2010 17:50 | Yukarı Çık
süperdi:))))

gayet basit bi sınavdı:))))
11 Nisan 2010 17:27 | Yukarı Çık
serap

soru ve çözümleri için hangi sayfaya bakmam gerkli yardımcı olurmusunuz
11 Nisan 2010 17:02 | Yukarı Çık
abdurrahman

hacettepe tüp kazandım xD
11 Nisan 2010 17:01 | Yukarı Çık
aysegülll

sözeller berbat geçti diğerlerde idare eder ömrmden ömür gitti:)
11 Nisan 2010 16:57 | Yukarı Çık
....

ya ne diyim artık geçen sene de aynı haltı yediler bu senede aynı yetişmiyor kardeşim yetişmiyor neyiz biz motormu takılı bi tarafımızda adam gibi sorular hazırlasanıza nedir bu sınavlardan çektiğimiz vallahi billahi bıktım artık ya
11 Nisan 2010 16:53 | Yukarı Çık
....

ya ne diyim artık geçen sene de aynı haltı yediler bu senede aynı yetişmiyor kardeşim yetişmiyor neyiz biz motormu takılı bi tarafımızda adam gibi sorular hazırlasanıza nedir bu sınavlardan çektiğimiz vallahi billahi bıktım artık ya
11 Nisan 2010 16:48 | Yukarı Çık
...

ulan o soruları hangi mal hazrladi,
11 Nisan 2010 16:45 | Yukarı Çık
...

allah bu ösymnin var ya... türkçeyi düzgün sordun madem matıda güzel sorsaydın ya bittim yaa :(( Rabbim sana sıgınırım sen hayırlı olanı nasip et..
11 Nisan 2010 16:41 | Yukarı Çık
hepinizin allah belasını wersin

çok kötüüü geçtiii yaaaaa:((((
11 Nisan 2010 16:34 | Yukarı Çık
........

ya arkadaşlar acılmıyo bu ne ya mata zmn kalmadı sinir oldum yaaaaaaaaaa hep bılgıydı yaaaa
11 Nisan 2010 16:34 | Yukarı Çık
........

ya arkadaşlar acılmıyo bu ne ya
11 Nisan 2010 16:31 | Yukarı Çık
nurrr

ya acamıorum yardmcı olur msnz
11 Nisan 2010 16:31 | Yukarı Çık
Türkçe seviyorummmmm

türkçe full dierleri 3 net :S ve yandım bittimmm ne bu yaa sç..
11 Nisan 2010 16:25 | Yukarı Çık
q.ar

sorular güzeldi ama çok uzundu zaman yetiştiremedim.mat.sözel gibiydi rakamlardn çok yorumdu.neyse ki bitti çok şükür lysde herkese başarılar.
11 Nisan 2010 16:25 | Yukarı Çık
AyşegüL

Ne buu yaa iğrenç bi sınavdı süre fln yetmedi 300 hayal ediodum bide,deil 300 180 bile suya düştü :@ aman yaa öööFFFFFF derdinize ne bu kdr kazık hazırlıonuzz..
11 Nisan 2010 16:18 | Yukarı Çık
.....

ben mi sınava girdim sınav mı bana girdi anlayamadım..yetişmedi ya :(
11 Nisan 2010 16:16 | Yukarı Çık
ygs

bu nasıl bir sınavdı ya bitirdi bizi( ösym çok mutlu olmuştur )
11 Nisan 2010 16:14 | Yukarı Çık
:)

toplam 85 net:)) sosyal felaket tarih bizi affetsinn:))
11 Nisan 2010 16:14 | Yukarı Çık
xxxx

sorlar kolaydı ama o felsefe ne yaaaa zamanimi yedi bitirdi mat. zaman klmadi offf
11 Nisan 2010 16:14 | Yukarı Çık
dilara

türkçe testi çok kolaydı ama sosyal zordu felsefede daha önceki yıllarda daha anlaşılır sorular vardı inş.sonumuz hayır olur:D
11 Nisan 2010 16:12 | Yukarı Çık
iii işte

sayısallar iii di de sözelde battım
11 Nisan 2010 16:12 | Yukarı Çık
sallamayın beee

bnim daha 3 senem var ama çok da zor deildi kişisine göre değişiyrr bnce neyse artık bidahakine:D
11 Nisan 2010 16:11 | Yukarı Çık
ygs

sosyal yıktı bıraktı
11 Nisan 2010 16:10 | Yukarı Çık
gayette kolaydı... :) =)) !!!!

buradan zor diyen arkadaşlarıma sesleniyorum ben 11. sınıf olmama rağmen soruları çok basit buldum.ygs ye yönelik hiç çalışmama rağmen soruları çok kolay bir şekilde çözdüm.eğer size zor geliyorsa ya doğru bir şekilde çalışmadınız ya da hiç çalışmadınız ... inşallah kazanmak için emek veren herkes bu sınavdan alnının akıyla çıkar. lys de hepinize başarılar diliyorum !!!
11 Nisan 2010 16:06 | Yukarı Çık
olması gereken zorluktaydı

tahmin ettğim kadar zor olmadı denemelrmden bile kolaydı..dersanede daha zorlarına alışmıstm
11 Nisan 2010 16:06 | Yukarı Çık
iğrençti

ben böyle rezil bir sınav görmedimm
11 Nisan 2010 16:06 | Yukarı Çık
kötü

ben böyle bpktanm yapmamıştım :(
11 Nisan 2010 16:06 | Yukarı Çık
cevaplar

cevapları hangi adreste buluyorumz arkadaslar ya zor değildi ama sure azdı bence
11 Nisan 2010 16:05 | Yukarı Çık
iğrençti

ben böyle rezil bir sınav görmedimm
11 Nisan 2010 16:03 | Yukarı Çık
AY KÜ =)

bence süper bi sınawdı walla 90 net bekliyorum =)
11 Nisan 2010 16:03 | Yukarı Çık
bitti sonunda

sonunda kabus bitti ... arkadaşlar herkese geçmiş olsunn ......
11 Nisan 2010 16:02 | Yukarı Çık
ZOR DEĞLDİİ

BNCE ÇOOOK BASİT Bİ SINAVDI AÇIKÇASI BU KADAR KOLAY BEKLEMYDM
11 Nisan 2010 16:00 | Yukarı Çık
HAYALLERMİLE OYNADIN YGS

HANİ KOLAY OLACAKTI ZAMANIM YETMEDİ YAAAAA NAPICAZ:( :(
11 Nisan 2010 16:00 | Yukarı Çık
hssjjs

yaktın bizi ygs
11 Nisan 2010 15:52 | Yukarı Çık
SELAM

BENCE SINAV ÇOK DA ZOR DEĞİLDİ..
11 Nisan 2010 15:46 | Yukarı Çık
meçhul

zor bi sınavdı
11 Nisan 2010 15:45 | Yukarı Çık
430-440

sınav güzeldi çok iyi sayılmaz ama 430-440 arası bekliyorum hesapladım... herkese başarılar
11 Nisan 2010 15:43 | Yukarı Çık
cansu

sınav kolaydı ama zaman çok kısıtlı yetiştiremedim yaaa=( ama genl anlamda iyiydi bnce
11 Nisan 2010 15:38 | Yukarı Çık
ümit_siz

sorular cok sordu.sınav qirdi bana :S halbuki cok çalşmıştm ..uff
11 Nisan 2010 15:36 | Yukarı Çık
mukemmeldi

Bence sınav cok basitti. Calısmayan arkadaslar ise zor deyip sucu ösym e atarlar zaten.
11 Nisan 2010 15:35 | Yukarı Çık
:(

cok kazıktı ya:(
11 Nisan 2010 15:29 | Yukarı Çık
müzik

arkadaşlar hatırlıyomusun sınav filminin bi müziği vardı :d ösym ... ye ösym ... ye xd
11 Nisan 2010 15:23 | Yukarı Çık
ygs felaketi mardini vurdu

ahhh.nerde o eski sınav sistemi.hem soydular hem büyük kazık attılar.bu ne ya flash flash flash.mardin böylesiyle ilk defa karşılaşıyor 5000.aday yaralandı. diğerleri allahtan umudunu kesmedi
11 Nisan 2010 15:20 | Yukarı Çık
ygs

yaktın bizi ygs sozde kolay olacaktı ama bizi yaktın
11 Nisan 2010 15:15 | Yukarı Çık
ins

benım daha 3 senem war ıns bende kazanırım
11 Nisan 2010 15:14 | Yukarı Çık
bu ne ya

böyle sınavmı olur yav sos berbat türkce felaket mat
11 Nisan 2010 15:13 | Yukarı Çık
ygs

ya morelinizi bozmayın toplam 30 net olan zaten barajı geçio nie dert edionuz ki
11 Nisan 2010 15:09 | Yukarı Çık
nida

evet bi arkımde öle dedi vallahi sıfırı çekti :d
11 Nisan 2010 15:08 | Yukarı Çık
yqs

yaptqm hiçbir sorudan emin deiLm. berbattı
11 Nisan 2010 15:08 | Yukarı Çık
girdik ve çıktık

umarım yıkılmadan ayakta kalırızzzzzzz....
11 Nisan 2010 15:04 | Yukarı Çık
.

ne zaman verilcek cevap anahtarı ya
11 Nisan 2010 15:04 | Yukarı Çık
zorrrr

gerçkten zordu we çok saçma bi düzende sorulmş
11 Nisan 2010 15:02 | Yukarı Çık
çağla

felsefe olayı bitirdi :s
11 Nisan 2010 14:57 | Yukarı Çık
matematk çoook kolaydı

Allah hakkımıza hayırlısını wersn
11 Nisan 2010 14:56 | Yukarı Çık
tarih sırf bilgiydi

tarih zzordu lys sorusuydu resmen
11 Nisan 2010 14:56 | Yukarı Çık
matematk çoook kolaydı

Allah hakkımıza hayırlısını wersn
11 Nisan 2010 14:55 | Yukarı Çık
nonıck

turkce cok zordu :S yetıstıremedım :((
11 Nisan 2010 14:55 | Yukarı Çık
ygs

mattakı problemler rezalettı mantık ın soruldugu nerde gorülmüs tam bi faciay dı
11 Nisan 2010 14:55 | Yukarı Çık
hep basıt dıyenler dusuk alıyor

:D
11 Nisan 2010 14:53 | Yukarı Çık
yqs

mat çok basit aa türkçe tarih bitirdiii yhaa
11 Nisan 2010 14:52 | Yukarı Çık
maksat bütçe

resmen para tuzağı sınavlar merak etmeyin %90 ilk sınavdan barajı geçicek çünkü sınav başı para alıyorlar sıkmayın kendinizi
11 Nisan 2010 14:51 | Yukarı Çık
:(

çok zordu matemetik problemlerde tarihte :S yaa bide bu sisitem de ilk iz insan kolay sorar :(
11 Nisan 2010 14:48 | Yukarı Çık
kolaydıı

cok basit ilkokul birinci sınıfdaki cocuqlar bile yapardııı
11 Nisan 2010 14:47 | Yukarı Çık

Diger Yorumlar Için Tiklayiniz!
Dosk Siteler: haber Kaynak gösterilemeden yayinlanamaz. Haber Ajansı İHA Abonesi Haber7 x 24 internet haber habercity Haberleri Haberleri Haberi RSS RSS RSS XML