haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Sanat
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Teknoloji
Eğitim
İstanbul
Ankara
Eğitim haberleri

ALES sonuçları ne zaman açıklanır ALES 2011

ALES sonuçları açıklandığında bu sayfadan duyurulacaktır. Lütfen bu sayfayı sık kullanılanlara kaydedin ve zaman zaman yenileyin.

ALES sonuçları ne zaman açıklanır ALES 2011

Reklamlar

ALES sonuçları açıklandığında bu sayfadan duyurulacaktır. Lütfen bu sayfayı sık kullanılanlara kaydedin ve zaman zaman yenileyin.

Bu arada ÖSYM'nin düzenlediği sınavlara başörtüsü yasağı kalkıyor. Bunun ilk adımı Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitime Giriş Sınavı'nda (ALES) atıldı.

ALES 2010 sonuçlar (sonbahar dönemi) - ÖSYM 2010
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) sonuçları ne zaman açıklanacak? ÖSYM 2010 ALES sonbahar dönemi sınav sonuçları eşzamanlı birincikuvvet.com adresinde, işte ÖSYM ALES sonuçları ile ilgili muhtemel açıklanma tarihi - sonbahar döne


ÖSYM 2010 ALES sonbahar dönemi sınavıda geniş güvenlik önlemleriyle uygulandı. ÖSYM’nin, 5 Ekim 2010 tarihinde internet sitesinde kamuoyuna duyurduğu ve daha sonraki sürede de ulusal basında geniş yer alan sınav güvenliğini artırıcı tedbirler bundan sonraki tüm sınavlarda uygulanacak. Güvenlik tedbirleri detayları için tıklayın...

ALES SINAVINDA SÜRPRİZ

180 dakika süren sınavda, adaylar bu defa bir sürprizle karşılaştı. Daha önceleri sayısal ve sözel toplam 160 sorunun sorulduğu ALES'te bu defa soru sayısı 200'e çıkarıldı. Sınav süresinde ise herhangi bir değişiklik olmadı. Soru başına 1.1 dakika gibi bir zaman düşerken; adaylar sorularını çözümünü sınav saati bitişine yetiştirmede sıkıntı yaşandı. Özellikle uzun paragraf soruları adayları zorladı.

ALES SONUÇLARI NE ZAMAN?

ALES sonuçlarının yaklaşık bir ay sonra ÖSYM'nin internet sitesinde açıklanması bekleniyor. Sonuçlar, ayrıca posta yoluyla adaylara gönderilecek. Yapıldığı tarihten itibaren 3 yıl süreyle geçerli olacak sınav sonuçlarında, adayların sınavdan, başvurduğu lisansüstü programın puan türünde en az 55, lisans diplomasıyla doktora veya sanatta yeterlik programına başvuracaklar için 70 puan almaları gerekiyor

ALES sonuçları google ara


ALES sonuçları google haber ara

26 Aralik 2010 23:40 Tarihli haber

facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet! stumbleupon DMCA.com
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


35 Yorum ___________________________________________________________________
Hadi ama..

Sabırsızlıkla bekliyoruz ama hala bir açıklama yok!!! ee..hadi ama..!!
25 Mayis 2011 13:29 | Yukarı Çık
alesssssss

bu ne ya sonuc ıcın gunlerce beklıyoruz
25 Mayis 2011 11:59 | Yukarı Çık
amaaaaaaaaaaaaa

bencede arkadaşlar bu nedir yahu ayıp ayıp..
25 Mayis 2011 10:44 | Yukarı Çık
x

Hayret bişey sanki buluş yapılıyor, altı üstü bilgisayar sistemine sonuçlar girilecek
25 Mayis 2011 10:11 | Yukarı Çık
bi turkiye böyle

Ben 2 yıl Azerbaycanda 1 yıl Ukraynada kaldım orada bile Ales gibi ve ya diğer benzeri sınavlar en fazla 4-5 güne açıglanıyor , bizde ise bir ay geçdi daha tık yok
24 Mayis 2011 22:34 | Yukarı Çık
alessss

harbidenn bu nedir yaa
24 Mayis 2011 22:19 | Yukarı Çık
ne

tam tarih gösterin abi yaa
24 Mayis 2011 20:27 | Yukarı Çık
sıkıntı

sınavın açıklanmaması çok sıkıntı veriyor.Bir ay bekletmek şart mıdır?
24 Mayis 2011 14:05 | Yukarı Çık
!!!!!!!!!!!!!!!!!

en azından hangi tarihte açıklanacağını söyleyin!!!!!
24 Mayis 2011 13:58 | Yukarı Çık
:) hata..

Öncelikle soru sayısı 200'e çıkarıldı fakat, her öğrenci kendi bulunduğu alana göre 3 bölüm seçecek ve 150 soruya yanıt verecektir. Klavuzu tekrar okumanızı ve bilgilerinizi güncellemenzi rica ediyorum..
23 Mayis 2011 22:57 | Yukarı Çık
bu ne ciddiyetsizlik??

bilmek istiyorum acaba osymnin sonuçları açıklaması için daha ne kadar bekliyeceğiz ?
23 Mayis 2011 20:27 | Yukarı Çık
şimdi öğrenciler ne yapsın !

açıklansın diye ösym ye mail at telefonla ara, öğrenciler bunları yapacaksa ösym ne iş yapar? çıksın birisi şu tarihte açıklanacak desin, herşeyi öğrencilere bırakırlar tamam ama sonuçları da öğrencilerin açıklayacak hali yok...
23 Mayis 2011 13:59 | Yukarı Çık
veli demir

yazıklar olsun 1 ay geçti hala alesi açıklayamadılar alesin süresi bittiğindemi açıklayacaksınız
23 Mayis 2011 10:13 | Yukarı Çık
:)

helal olsun güzide ülkemin mükemmel lisans mezunları... tamda bilimci edasıyla yorumlar yazılmış...arkadaşlar burda birbirinizi yiyeceğinize ben gibi ösym ye mail atın... bu yorumlarıda kopyalayıp yapıştırın. bakın bilimci diye yetiştireceğinize klavye kabadayılarından selamlar yazın olsun bitsin... devam yorumlara...
22 Mayis 2011 20:43 | Yukarı Çık
ösym nin dikkatine

helal olsun 1 yadır bir alesi açıklayamadınız. kavun bu yatırıp bekletiyosunuz.kelek çıkmasın diye
20 Mayis 2011 16:11 | Yukarı Çık
şaka gibi

sorduğumuz sorunun cevabı bu değil ne zaman açıklanır diyoruz.böyle bi sistemle türkiye hiç bi yere gelemez
19 Mayis 2011 19:00 | Yukarı Çık
ales sonuç

başlayacağım yaptıkları yapacakları sınava!! herşey rezalet. internete ales ne zaman açıklanacak diye girdiğimde "önüüzdeki haftalarda" şeklinde cevap alıyorum. herkes ösym'den link alıp sayfasına koymuş! artık ağzı olan konuşuyor değil, eli klavyeye giden yazıyor durumu söz konusu. çöplük herşey!
19 Mayis 2011 13:34 | Yukarı Çık
sonuçlar

ya ınanmıyorm..merakımdan çatlıcam...yeter artık açıklansın bu puanlar
19 Mayis 2011 09:18 | Yukarı Çık
sonuçlar

sonuçlar ne zaman açıklanacak acaba
18 Mayis 2011 09:57 | Yukarı Çık
DİKKAT !......

ÖNCEKİ SINAVDA 120 SOUDAN SORUMLU OLANLAR BU SINAVDA 150 SORU ÇÖZNEK DURUMUNDAYDI.ZAMAN AYNI.STANDART SAPMADA BU GÖZ ÖNÜNE ALINIRMI ACABA?
17 Mayis 2011 13:10 | Yukarı Çık
ya sabır..

önceki sınav 40 gün sonra açıklamış.. bu da haziran başını bulur açıklanması herhalde.. sabırsızlanıyoruz...
12 Mayis 2011 13:27 | Yukarı Çık
imkansızlık

bir engelli maraton ve atlayışların imkansız olması için engeller çok yüksek böyle bi sınav sistemi
11 Mayis 2011 17:42 | Yukarı Çık
BENCE DE BAYAĞI EKSİK ZATEN ESAS SORUYA CEVAP VERM.

KARDEŞİM SINAV NE ZAMAN AÇIKLANACAK ONA CEVAP VERİN AYRICA HABERİ YAZININ MATEMATİK BİLGİSİ DÜŞÜNDÜRÜCÜ
11 Mayis 2011 17:20 | Yukarı Çık
Haber eksik felan değil

iyi okuyun