haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Sanat
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Teknoloji
Eğitim
İstanbul
Ankara
Eğitim haberleri

Görevli işlemleri sistemi ösym gis.osym.gov.tr

Görevli İşlemleri Hizmeti olarak devreye giren adres gis.osym.gov.tr olarak belirlendi. ÖYSM sınav görevlileri dahil tüm personeli için gis.osym.gov.tr

Görevli işlemleri sistemi ösym gis.osym.gov.tr

Reklamlar

Görevli işlemleri hizmeti gis.osym.gov.tr üzerinden görevliler görev almak istedikleri okulları tıpkı KPSS tercihi yapar gibi tercih yapıyor. Görevliler bu sistemden 10 adet okulu tercih edebiliyor. gis.osym.gov.tr adresine tıklayan görevli T.C. kimlik numarasını girmesi gerekiyor. T.C kimlik numarasını bilmeyenler tckimlik.nvi.gov.tr adresinden öğrenebilir. Başvuru görevlisi ayrıca şifresini girmesi gerekiyor şayet gis.osym.gov.tr şifresini unuttuysa portal.osym.gov.tr adresinden yeni şifre talebinde bulunabilirler.

Yenilenen ÖSYM, bünyesinde görev alanlar içinde yeni bir hizmeti hayata geçirdi. ÖSYM gis.osym.gov.tr adresinden görevlilerin ulaşabileceği yeni bir portal oluşturdu. Başvuru Merkezi Görevlisi, e-posta bilgisi onaylanmamışsa, yeni girilmişse ya da değiştirilmişse, e-posta bilgisini onaylamak için http://portal.osym.gov.tr adresine T.C. Kimlik Numarası ve şifresini girdikten sonra Adının altında yer alan Hesap Bilgilerim’e tıklar. Açılan Hesap Bilgilerim ekranında Doğrula komutuna tıklar. Başvuru Merkezi Görevlisine e-posta doğrulamasına ilişkin bir e-posta gönderilecektir. Gönderilen e-postadaki bağlantıya tıkladığında Başvuru Merkezi Görevlisinin e-postası doğrulanmış olacaktır.

gis.osym.gov.tr adresinde herhangi bir sorun yaşamanız durumunda ÖSYM iletişim numaralarını kullanarak sorunlarınızı merkeze bildirebilirsiniz. Sorunlara anında müdehale eden ÖSYM yeni hizmeti ile görevlilerini oldukça sevindireceğe benziyor.

http://gis.osym.gov.tr/

Görevli işlemleri sistemi google ara


Görevli işlemleri sistemi google haber ara

07 Mart 2011 13:24 Tarihli haber

facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet! stumbleupon DMCA.com
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


41 Yorum ___________________________________________________________________
ŞİFREM

Merhaba, ben şifremi unuttum.portal.osym.gov.tr adresinden talebimi iletmeye çalışıyorum ama sürekli hata veriyor. yeni şifremi nasıl edinebilirim?
24 Mayis 2012 13:42 | Yukarı Çık
osym şifresi

şifre e-posta ile gönderildi diyor ama bir türlü gelmiyor, acaba yollar mı kapalı!
26 Mart 2012 10:55 | Yukarı Çık
iyi düşünelim

madem görev vermeyecektiniz neden insanlarla dalga geçiyorsunuz fotoğraf çekildik yok bilgilerimizi verdik maymun gibi insanları oyalıyorsunuz ayıp bunlar ayıp madem birşey yapacaksınız adeletli yapın öğretmen öğretim görevlisi memuru ayırım yapmayın öğretmen yeterinca maaş alıyor eşitlik memurada ver görev öğretmnede öğretim görevlisinede ama adaletli olalım?
28 Haziran 2011 10:07 | Yukarı Çık
adeletli bir görev dağıtımı istiyorum

bu güne kadar hiç ösym'nin yaptığı sınavlarda görev almadım, bu dönemde de görev çıkmadı, ama bazı öğretmenlere 4-5 oturumda görev çıktı, NEDEN? Ösym'yi aradım, açıklama yapılacak dediler, 'peki bu adaletsizliği çözmeyi düşünüyor musunuz?' diye sordum, eveledi-geveledi, telefonu kapatmak için beni savsakladı. ayrıca şuana kadar henüz bir açıklama yapılmadı. herkesin en az 1 kez ösym'yi aramasını, olayı sorgulamasını tavsiye ediyorum, saygılar... bu haksızlığa son verilmesini istiyorum öğretmeni 2 binden fazla maaş alıyor öğretim görevlileri desen hiç bir ders vermiyor araştırma görevlerine bırakıp dışardaki derslere giriyor benim maaşımın 4 katını alıyor halen bana görev verilmiyor adelet bumu buysa devam edin..garip memur
28 Haziran 2011 09:59 | Yukarı Çık
ADALETSİZLİK

bu güne kadar hiç ösym'nin yaptığı sınavlarda görev almadım, bu dönemde de görev çıkmadı, ama bazı öğretmenlere 4-5 oturumda görev çıktı, NEDEN? Ösym'yi aradım, açıklama yapılacak dediler, 'peki bu adaletsizliği çözmeyi düşünüyor musunuz?' diye sordum, eveledi-geveledi, telefonu kapatmak için beni savsakladı. ayrıca şuana kadar henüz bir açıklama yapılmadı. herkesin en az 1 kez ösym'yi aramasını, olayı sorgulamasını tavsiye ediyorum, saygılar...
10 Haziran 2011 10:16 | Yukarı Çık
GÖREVLİ SEÇİMİ

İKİ YIDIR YGS DE GÖREV VERİLİR LYS SINAVLARINDA DA GENEL OLARAK BİRÇOK KİŞİYE GÖREV VERMEZKEN, VE BİR KİŞİYE DÖRT OTURUMDA DA GÖREV VERİLİR . BUNUN NEDENİNİ ANLAMIŞ DEĞİLİM ,AMA BU KİŞİLERİ KENDİLERE ÇOK MU YAKIN BULUYORLAR ACABA !
09 Haziran 2011 15:07 | Yukarı Çık
Bir yanlışlık var

Tüm bu işlemlerin bir takviminin olmaması çok saçma. Her gün osym web sitesini kontrol etmek zorunda olmamız akıl dışı...
08 Haziran 2011 08:14 | Yukarı Çık
Görevlendirmem kayboldu

Okulda baktım, 3 gözetmenlik görevi çıkmıştı.Akşam eve gittim, çıktı almak için.Bir baktım görevler puf uçmuş.1 tane gözetmenlik görevi çıkmış, o da önceki gördüğüm okullar arasında yoktu.Buna da şükür dedim artık.Ama saçma bir durum.
08 Haziran 2011 00:46 | Yukarı Çık
portal.osym.gov.tr

görevli öğretmen şifresi
06 Haziran 2011 18:04 | Yukarı Çık
TEORİDE

YUKARIDA YAZILANLAR SADECE TEORİDE. İLETİŞİM İÇİN VERİLEN NUMARA SÜREKLİ MEŞGUL ÇALIYOR VE GÖNDERİLRN MAİLLERE CEVAP VERİLMİYOR. VE BEN SİSTEM AÇILDIĞINDAN BERİ TEK GÖREV ALMIŞ DEĞİLİM.
05 Haziran 2011 20:04 | Yukarı Çık
SİSTEM KURBANLARIMIYIZ

HER SINAVDAAYNI KİŞİLERE GÖREV ÇIKIYOR.BUNUNLA İLGİLENEN GÖREVLİLER FARKINDA DEĞİLMİ.ÖSYM BİR KAÇ ÖĞRETMENİ GÖREVİNİ TAKİP EDEMEZKEN BUNCA ÖĞRENCİDE PROBLEM ÇIKMASINI NORMAL KARŞILAMAK GEREKİR.HER SINAVDA AYNI KİŞİLER YERİNE DEĞİŞİK KİŞİLERE GÖREV VERİLMESİ ÇOKMU ZOR LÜTVEN BİZE BİLGİ VERİLSİN.
24 Mayis 2011 20:40 | Yukarı Çık
görev alma

göevlendimeler hangi kıritere göre yapılıyor. bazı laraına her sınavda görev veriliyor bazılarrına hiç çıkmıyor. lütfen açıklama yapılsın!
19 Mayis 2011 15:00 | Yukarı Çık
ygs ücretleri

ygs ücretleri banka hesaplarına yattı salon başkanları75 TL dir
21 Nisan 2011 15:13 | Yukarı Çık
sınav ücretleri

ygs ücretleri yattı mı
18 Nisan 2011 22:13 | Yukarı Çık
şifre nasıl alınıyo

nereden aldınız bu şifreyi
30 Mart 2011 15:06 | Yukarı Çık
BU NASIL BİR SİSTEM?

21 yıllık öğretmenim.10 okul tercih etmeme rağmen görev çıkmadı. Benim tercihte bulunduğum ilk üç okula 3 yıllık ve sözleşmeli öğretmen görevlendirildi. Bu görevlendirme durumunun neye göre yapıldığını ve nasıl bir adaletle yapıldığını öğrenmek istiyorum. Kıdeme ve tercih yapılan okullara bakılmıyorsa neden bizlere tercih yaptırılıyor. bunlara bakılmıyorsa OSYM'de dayımızın olup olmamasına bakılıyor. Bizi bu konularda bari aydınlatında hakkımız üzerinizde kalmaya devam etmesin sorumlu arkadaşlar.
22 Mart 2011 23:13 | Yukarı Çık
şifre hatırlatma?!!!!!!!!!!!!!

yeni şifre alma seceneğini portal.gov.tr acmıyor
22 Mart 2011 02:40 | Yukarı Çık
şifre hatırlatma

gis sifremi unuttum ne yapmalıyım.yeni şifre alma seceneğini portal.gov.tr acmıyor
21 Mart 2011 22:00 | Yukarı Çık
sifre

gis sifremi unuttum ne yapmalıyım.yeni şifre alma seceneğini portal.gov.tr acmıyor yardım please
21 Mart 2011 12:58 | Yukarı Çık
görev şifremi kaybettim ve görev yerimi bilmiyorum.

ilk defa bu sisteme başvuruda bulunduğum için, telefonuma gelen görev mesajlarını, eğer görevimi onaylamazssam görevi kabul etmiyorum şeklinde anlaşılacak yönünde yorumladım. ancak öğrendim ki her durumda gis.osym.gov.tr'de hayır diyerek reddetmeme gerekiyormuş. ancak bunu yapmak için gerekli şifrem yanımda değildi ve ertesi gün görev günüydü. dolayısıyla sisteme girip yeni şifre almak istedim ancak buna da sistem nedenini anlamadığım bir şekilde izin vermedi. bu durmda görev yerimi bilmiyorum gitmem mümkün değil. öte yandan görev bilgi sistemine girip görevi reddetmedim de. bu durumda ne olacak? bilgi veririseni çok sevinirim. b. yarar
19 Mart 2011 21:26 | Yukarı Çık
haksızlık

17 yıllık öğretmenim 2 yıllık öğretmene sınavda görev çıkıyor bunun neresi adalet?haksızlık..artı atamalarda bazı okullar kapalı gözüküyor ama bakıyorsun bir kişi o okulu istemiş nedense tam o kişi isterken açık,bu ne tesadüf dimi.sınavda internette görev istemede torpil atama gibi ..bu kul hakkını nasıl hesap verecekler.hiç kimse helal etmiyor.buna göre düşünün.
19 Mart 2011 20:05 | Yukarı Çık
Şifre sorunu

Şifremi girmeme rağmen sürekli hata veriyor. Görev yerimi nasıl öğreneceğim.
19 Mart 2011 00:29 | Yukarı Çık
HAKSIZLIK YAPILIYOR

BENİM OKULUMDA KURSA KATILDIĞIM HALDE BİR TEK BANA GÖREV ÇIKMADI.OYSAKİ BU ALANDA KURSA KATILMAYANLARA DA GÖREV ÇIKTI.BU NE DÜZENSİZLİK.BEN BOŞUNA PAZAR GÜNÜMÜ AYIRDIM BU KURSA KATILDIM.LÜTFEN BU KONUDA AÇIKLAMA YAPILMASINI İSTİYORUM.
18 Mart 2011 10:33 | Yukarı Çık
şifre

osym görevli şifremi kaybettim
18 Mart 2011 07:20 | Yukarı Çık
görev

görev çıkıp da gitmeyen görevlinin yeri nsıl doldurulacak.bizlere görev çıkmadı...bize bu durumdan dolayı şans tanınacak mı bunun için de bir msj gelecek mi
17 Mart 2011 21:05 | Yukarı Çık
görevlendirme ile ilgili sorun

görevlendirme için başvurduğum halde neden görev verilmemiş?
17 Mart 2011 17:16 | Yukarı Çık
görev yeri ve şifre

şifremi unuttum ve görev yerimi bu yüzden bilmiyorum.Yardımcı olursanız memnun olurum
17 Mart 2011 17:01 | Yukarı Çık
Görev yeri belgemin dökünü alamıyorm.

görev yerimi kabul ediyorum diye onyladığım halde dökümünü alamadım
17 Mart 2011 15:17 | Yukarı Çık
GÖREV