haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Teknoloji
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Sanat
Eğitim
Eğitim haberleri

KYK Yedek Listesi

Yurtkur Asil ve Yedek Listesinde Olmak, kyk yurtkur yedek listesi, Asil ve Yedek Liste Nedir ?, Yedek Listedekileri Yapması Gerekenler

31 Agustos 2009 20:48
KYK Yedek Listesi

Reklamlar

Asil ve Yedek Liste Nedir ?



İstanbul'dan örnek vererek açıklayayım. İstanbul'da 7 devlet üniversitesi ve 20 den fazla da özel üniversite var.Bu konu için özel üniversiteleri hiç saymasam bile olur çünkü çoğunun ya kalacak yer problemi yok olsa bile devlet yurdunda değil özel yurtta kalırlar. ( Tabi bu hepsi için geçerli değil ) Neyse devam edeyim; bu üniversiteleri her sene onbinlerce öğrenci kazanıyor ve bunların büyük çoğunluğu belki de hepsi doldurdukları formda " Yurt İstiyorum" seçeneğini işaretlemiştir ama şöyle bir sorun var, İstanbul'da onbinlerce öğrenciyi barındıracak kapasitede yurt yok. Şimdi elimizde olan bilgilere bi bakalım; İstanbul'u kazanmış onbinlerce öğrenci, bunların hemen hepsi yurt istiyor ve hepsinin kalabileceği kapasite de yurt yok. Devlet ( KYK) bu durumda liste hazırlıyor; Asil Liste ve Yedek Liste. Bu liste bell bir kritere göre hazırlanıyor, en azından ben öyle sanıyorum. Bence başlıca kriterler;

* Kişinin maddi durumu ( Bu maddi durum daha detaylı bir şekilde açılabilir )
* Kazandığı yerden uzaklığı


Bu kriterlere baktıktan sonra KYK ‘nın sistemi mevcut yurt kapasitesi kadar kişiyi içeren bir liste oluşturur. Bu listedekiler yurtta kalmaya hak kazanların listesidir. Bilindik adıyla Asil Liste

Tabi onbinlerce kişi bu asil listeye giremez yani bir yurda yerleştirilemez bu durumda geriye kalanlarda durumlarına göre bir sıraya koyulur ve Yedek Liste adında listelenir.

Yedek Listedekileri Yapması Gerekenler


Yedek listedeyseniz biraz beklemeniz gerektiğini fakat bu durumu sıkıntı yapmamanız gerektiğini söyleyeyim.

İlk olarak asil listedeki kişilerin kayıt yaptırma süresinin dolmasını beklemeniz gerekiyor. Onların kayıt yaptırıp yaptırmamasına göre kalacak olan boşluklara göre yedek listeden kişiler asil listeye alınır. Tabi bunun bir süresi vardır ve bunları iyi takip etmeniz gerekir.

Birçok kişi özellikle büyük illerdekiler yurtlara kaydolmuyor. Bunun birkaç sebebi var. Örneğin İstanbul'daki bir kişi Ankara, İzmir gibi illerdeki üniversiteleri de yazdığından ve o illeri kazanması durumunda yurtta kalması gerekeceğinden "Yurt istiyorum" seçeneğini işaretliyor fakat sonuçlar açıklandığında bir bakıyor ki İstanbul'u kazanmış. Bu durumda kişi yurtta değilde evinde kalıyor. Tabi bu tür sebepler daha da sıralanabilir, en basit örneği bu bence.

Beklemeniz gerektiğini söyledim fakat bu bekleme süresinde sokakta yatacak değilsiniz. Bunu KYK'da bildiği için Misafir Öğrenci diye bir kavram çıkarttı. Misafir öğrenciler KYK'ya ait ve kapasitesi müsait olan yurtlarda günlük kalma ücretini vererek kalabiliyor. Bu ücretler öyle uçuk fiyatlar değil tabi ki. 5-10 TL arasında birşeydi ( 5′e daha yakın ) Sizde eğer yedek listedeyseniz size yurt çıkana kadar misafir öğrenci olarak kalabilirsiniz.

Yedek ve Asil liste bölge müdürlüğünün panosuna asılır. Aynı şekilde bu liste güncellemeleri de buraya asılır

özet:

Yedek listedeyseniz ilk yapacağınız şey, bulunduğunuz ildeki yurtkur bölge müdürlüğünü arayıp "önce ki senelerde en son kaçıncı yedeğe yurt çıktı ?" sorusunu sormanızdır. Verecekleri cevaba göre kendinizi rahatlatabilirsiniz.

facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet!
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


253 Yorum ___________________________________________________________________
kahramanmaraş

kyk yurtlarında 2014 yılında misafir olarak kalmayıda kaldırmışlar siz daha misafir olarak cüzi ücretle kalacağımızdan bahsediyorsunuz hanginiz doğru onu bilelim
25 Eylül 2014 15:46 | Yukarı Çık
urfa

arkadaşlar yeni gördüm 2.yedek listeye baktım ismim çıkıyor son kayıt zamanıda 20 imiş
20 Eylül 2014 23:46 | Yukarı Çık
YEDEKLERİN HEPSİ ALINACAK.

ANKARADA 935 YEDEKTEYİM NE ZAMANGİRERİM YURDA
20 Eylül 2014 21:38 | Yukarı Çık
kafkas üniversitesi

benim yurt yedek sıram 110 ve 1.sınıfım cıkma ihtimalivar mi
18 Eylül 2014 19:52 | Yukarı Çık
Tokat gaziosmanpaşa

yedek sıram 57 ama nereden takip edeceğimi tam bilmiyorum yurdu mu aramak gerekiyor acaba
16 Eylül 2014 20:15 | Yukarı Çık
karabuk ?

karabukde yedeklerden kacıncı kişiyi aldılar bilen varsa yardım ederse iyi olur(halil MART)
15 Eylül 2014 17:16 | Yukarı Çık
yozgat üniverstesı

212.cı yedektym kaça kdr geldı bılgısı olan vr mı
10 Eylül 2014 00:22 | Yukarı Çık
yedek lıste

ben 451 yedekteyım sıra bana gelır mı acaba
07 Eylül 2014 08:59 | Yukarı Çık
istanbul yedek

istanbul yüksek ücretli yurdun son yedek sırası bu hafta ne oldu .ne olur yardım edin
20 Kasim 2010 19:17 | Yukarı Çık
marmara üniversitesi

bende 599.yedeğim bayan yedekler arasınıf ama cıkmadı sanırım bakamıyorumda
28 Eylül 2010 00:41 | Yukarı Çık
marmara üniversitesi

arkadaşlar ben artk bu yurtkur sorunlarnda uzman oldm ama hala bi yurda yerleşemedm o ayrı. yedek listesini merak edenler 20 eylülde istyurt.gov.tr sitesinden açklandı. ara sınıflarda kızların 1. yedek listesi 317ye kadar gelmş erkeklerin ise 353. ama ilk yıl başlayanların yedek listeleri neredeyse 3000 e kadar gelmş. şimdi 27 eylülde 2. yedek liste açıklanıcak.ben de ara sınıflarda 499um. 1. iste 317 de kaldı. 2. si kaça kadar alır bilmiorm ama dua ediyorum işte. inşallah çıkar.
24 Eylül 2010 14:10 | Yukarı Çık
ankara üniversitesi

yedek sırası 399 sizce umut var mı?
20 Eylül 2010 09:21 | Yukarı Çık
sırnak

arkadaşlar 10. yedekteyım ne kadar kısa zamanda sıra gelebılır bana bılgısı olan yazsın lutfen
17 Eylül 2010 14:48 | Yukarı Çık
mrb cok gusel bir paylaşm tşşkler

öncellkle size bir sorum olcak ben yurdu 501.yedek olarak kazandım hiç bir kayıt işlemi ve başvuru yapmadm. sorum şu ben kyk sonucuma bktm sadece bunn için bir yere kayıt olmm veya bşvurmm gerekn bi yer varmı?
14 Eylül 2010 22:53 | Yukarı Çık
ankara

yaa bu yedek listeler ne zaman bellı olacak...
14 Eylül 2010 14:30 | Yukarı Çık
ankara

genel yurtlarda yedek sıram 281 üniversitedeki yurtlarla ilgili bilgilendiren kişi kesin çıkar dedi bu arada ankarayı kazandım
13 Eylül 2010 15:55 | Yukarı Çık
ankara

yedek alınlarını nerden ögrencem sıram 20 okul açılmadan yerleşirmiyim sizce
11 Eylül 2010 17:06 | Yukarı Çık
?

yedek alımlarını nerden ögrenecez
11 Eylül 2010 16:37 | Yukarı Çık
ankara

13 unde yedek alınımı yapılacagını soyleyen arkadaş acaba yedek listesi de aynı gun mu acıklanacak yoksa daha once mı acıklanır..bılgın varsa soyleyebılırmısın ve bu yedek listesını yurt mudurlugu haricinde nereden takıp edebılırım bu sıtede falan yayınlanır mı acaba? acıl cevap beklıorumm...benım hıc bılgım yok cunku...
11 Eylül 2010 16:30 | Yukarı Çık
ankara

13.den sonra demişiniz nerden ögrencez yurdumu arıcaz yani
11 Eylül 2010 15:57 | Yukarı Çık
yedek

bende yedek 16 dayım az önce yurdu aradım rahat gelir dediler, ayın 13 ünden sonra yedek alımı yapılacak , arkadaslara duyrulur
11 Eylül 2010 08:48 | Yukarı Çık
ankara

misafir olarak kalmak için ne gerekli istenilen yurtta kalıınabiliyormu bilgisi olan yazsın lütfen
10 Eylül 2010 14:09 | Yukarı Çık
ANKARA

ANKARADA YEDEK İÇİN ARAMAMIZ GEREKEN NUMARAYI VEREN ARKADAŞ TEKRAR VEREBİLİR Mİ ACABA*
09 Eylül 2010 23:13 | Yukarı Çık
manisa

ara sınıf genel yurt yedek 144deyim sizce cıkar mı?
07 Eylül 2010 00:41 | Yukarı Çık
izmir

2 sene önce 2400 deydim 3 ay sıra gelmedi zaten sonrada takip etmeyi bırakmıştım. ama erkek listesi daha çabuk ilerliyor
06 Eylül 2010 19:35 | Yukarı Çık
izmirr 2413

arkadaşlar ankarada oturuyorum dokuz eylül'ü kazandım ve kyk'da 2413. yedeğim...sizce asil sırası gelir mi bana lütfen birisi yardım etsin yaa :( :( :(
05 Eylül 2010 21:53 | Yukarı Çık
ankara

ankarada okuyan arkdas nerden ögrncem dıe yazaın herlde 1 sınıfsın zaten yedektekılerın ılk lıstesı okul Acıltıgı ılk gun 20sınde belli oluo ondan once ögrenemessın yanı cıkıp cıkmadını ayın 20 sındede 031241 noyu ara ordn kcncı yedeke kadar geldını ogrenırsın sonrda eger sıra sana gelmısse 5 gun ıcınde kaydını yaptrrsın bu kaadr basıt yanı telasa gerk yokk
05 Eylül 2010 10:55 | Yukarı Çık
ankaraa

arkadaşlr ara snfm ve yedek sıram 811 ne zaman gelir acaba?bide ara sınıflara geç çıkma gibi bi durum varmı.bilgisi olan yardmcı olursa sevinirm..
05 Eylül 2010 00:45 | Yukarı Çık
knya

benimde 1303 pek umudum olmadigi için yerlestim simdilik.Ne zamana kadar beklicez bilmiorum :( ilk bin kolay diolar kyk yi takip edin siz yerlesinde sıra bize gelsin artk..=)
04 Eylül 2010 22:34 | Yukarı Çık
ankaralı

arkaaşlar ben ara sınıfım yedek sıram 214 sızce cıkarmı ve nereden takıp edebılırımm.
04 Eylül 2010 22:23 | Yukarı Çık
ankaraa

arkadaşlar ben de arasınıfım ve genel yurt yedek sıram 214 sızce cıkma şansı ne ve şu anda yurt dışındayım nereden takıp edebilirim bilgisi olan var mı?
04 Eylül 2010 21:42 | Yukarı Çık
ankara

lütfen bilgisi olan yazsın okul açılmadan çıksa nerden ögrenecegim
03 Eylül 2010 15:04 | Yukarı Çık
ankara

benim genel yurt sıram 20 ara sınıfım ilk hafta çıkarmı bide bi arkadaş okullar başlamadan çıktı demiş nasıl ögrencem onu bide misafir olarak kalmak için ne yapmak gerekli
03 Eylül 2010 14:20 | Yukarı Çık
izmrr

bu arada bısıı dahaa sorucam ınternettee acıklanacak olan yedek lıste tum turkıyee capında mı yoksaa ıl ıl ayrı mı olacak
02 Eylül 2010 17:49 | Yukarı Çık
izmirrrrliii

mrb izmirde okuorm ben ara sınıf ögrensıyım ve yedek liste de 222. sıradaym ara sınıflarn gırmesı bıraz zor dıyolar asıl listeye gecs zaman alır mı cok acabaaa? acıill cvp verrsenzz cok sevnrmm ve yedek lıstelerr ne zaman acıklanacak hangı tarıhte ve nereden ögrenecegzzz...
02 Eylül 2010 17:45 | Yukarı Çık
marmaralı

özellikle yeni kazanan arkadaşlar çok tasalanmayın.İlk 2000 yedeğe %99 yurt çıkıyor.Ama bu iş ekim ayına kadar sarkıyor haberiniz olsun.Her hafta başı kyk\'ı kontrol edin.Hele ki ilk 1000de olanlar hiç korkmasın mutlaka yerleştirilcekler bir yere.
02 Eylül 2010 11:58 | Yukarı Çık
yedek

arkadaslar yedek yuksek ucretlı yedek 36 yım. cıkma ıhtımalı nedır ve gırıp gırmedıgımızı nerden ogrenıcez?
31 Agustos 2010 17:14 | Yukarı Çık
yedek

arkadaslar genel yurtlarda 90, yuksek ucretlıde 36. yedegım. cıkma sansı nedır ? Ve cıkıp cıkmadıgını nasıl ogrenıcem nereden takıp edıcem ? bılgılendırırsenız cok makbule gecer. bu arada ankara gazı unıversıtesınde 2. sınıfım...
31 Agustos 2010 17:11 | Yukarı Çık
ant

yedeklere alınanlar nerden takıp edecegız bizzat gıdıp bolge mudurluklerındenmı yoksa ınternetenmı
31 Agustos 2010 16:59 | Yukarı Çık
İZMİRR

arasnıfların listesi ösym ile gelenlere nazaran daha yavaş ilerliyor die duydum.. benim sıramda 168:(:(
31 Agustos 2010 05:11 | Yukarı Çık
ankara yurt

arkadaşlar bunalmayın.5 sene önce ankarada 1200. falan yedektim ve okullar başlamadan çımıştı hatta vakti geçtiği için geçmişşe rapor alıp kayıt yaptırmıştım.erkek ögrencilerde daha erken çıkıyor ve eskiden listeleri kyk müdürlüğüne asıyorlardı.sık sık takip etmek lazım.muhtemelen büyük şehirlerde yurt çok olduğü için yedek sırasına takılmayın.(yalnız busene af nedeniyle yurtlar biraz doluydu inşallah yoğunluk buseneye taşmamıştır.)
30 Agustos 2010 23:42 | Yukarı Çık
ankara

331.yedek. olur sanırım ankara gibi bi yerde.sizce???
30 Agustos 2010 22:26 | Yukarı Çık
ANKARA

arkadaşlar o şehire göre değişir istanbul ankara izmir gbi büyük şehirlerde yedek sırası çok hızlı ilerler mesela bn geçen yıl 1553. yedektim ve ikinci hafta sıra gelmişti bu yüzden çok karamsar olmayın kazandığınz şehirdeki yurtların kapasitelerine gre değerlendirin yedek sıranızı
30 Agustos 2010 21:34 | Yukarı Çık
mert

arkadaşlar kazandığınız üniversitesinin yedek yurt kapasitesi önemli olan durum ,,,ama zaten biçok kişi yurda kayıt yaptırmadığı için ilk 100e sıra 1 ay içinde gelr...tahminim de ilk 200 ilk dönem bitmeden yurda kaydolur
30 Agustos 2010 21:09 | Yukarı Çık
ankara

arkadaşlar ankarada yedek sıram 836:( arasınıfım sizce kaçıncı listede sıra gelir....
30 Agustos 2010 20:33 | Yukarı Çık
samsun

ya arkadaşlar ara sınıfların yedek listesi farklımı oluyo bilen biri yardımcı olsun lütfenn
30 Agustos 2010 19:43 | Yukarı Çık
istanbul

istanbul üni kazandm we 161. yedeğim sizce çıkma ihtimali varmı ve ne zaman belli olur yardımcı olursanız sewinirm
30 Agustos 2010 19:15 | Yukarı Çık
kırklareli

arkadaşlar ben zonguldağa yerleştim fakat yurtta yedeklerdeyim yedek sıram 16 acaba çıkarmı yardımcı olursanız çok sevinirim
30 Agustos 2010 19:14 | Yukarı Çık
Malatya

yedek sıram 21 yurt gelırmı...
30 Agustos 2010 17:53 | Yukarı Çık
mersin

ögrenim ve burs ne zaman açıklanacak ??
30 Agustos 2010 16:44 | Yukarı Çık
ANKARRRAAA

...arkDslT bne Ara sınıFım ankrdn yedek sıranm 217 aaba cıkarmı ne kDer srede cıKar bılen varmı acba ara sınıfların yedgı farklıyms nolurr bılen okUyn ara Sınıf yedektn gcen sene yeRlsn varsa bılglendırebılırmı acaba......
30 Agustos 2010 16:12 | Yukarı Çık
samsun

yedek sıram 73 yurt gelirmi
30 Agustos 2010 15:17 | Yukarı Çık
...

yedek sıram 81 acaba kayıt yapabilirmiyim ???
30 Agustos 2010 14:57 | Yukarı Çık
ccc

arkadaşlar bursa uludağ ün kazandım yedeğim ev arkdaşı arıyorumm bana ulasın
30 Agustos 2010 14:53 | Yukarı Çık
OOOOFFF Kİ NE OF

YEDEK SIRAM 438 SIRA GELİR Mİ ACİL YARDIM
30 Agustos 2010 14:38 | Yukarı Çık
Offffffff

Sonucta yedeklere girdim ve sıram 239 girme ihtimalim varmıı yardımcı olursanız sevinirimm :(
30 Agustos 2010 14:21 | Yukarı Çık
,,,,,,,,,

BUGÜN AÇIKLANDI 554 YEDEK OFF YA NE KADAR BEKLEMEM GEREKCEK HİÇ BİLMİYORUM...........
30 Agustos 2010 11:48 | Yukarı Çık
????????????????*

hiç yardmcı olanda yok bu nsl iş.. üni yeni kazandm kyk kimin yedek kimin asil olduğnu nezaman açılıck hiç bi bilgi yok???
28 Agustos 2010 22:00 | Yukarı Çık
.........

kyk yuh
19 Agustos 2010 21:34 | Yukarı Çık
yardımmmmmmm

ara sınıf yurt basvurususonuçları ne zaman açıklanacak ??
17 Agustos 2010 16:45 | Yukarı Çık
lütfen yardımcı olun

bn sehir dışı üniersiteyi kzanmış ve kyk yurdunda kalmak isteyen bi ögrenci olarak parafta bahsettiiniz yurt istiyorum seçenegini nerde işaretlemem grekiyodu su anaki asamaya kadar bn hicbir yere işaretlemedim şimdi ne yapmam gerekiyo yrdımcı olursaniz sewinirm
17 Agustos 2010 00:23 | Yukarı Çık
kayıt yaptımadım tekrar yurt çıkar mı

geçen yıkl yurt çıktı fakat kayıt yaptırmadm bu yıl başka bi üniye geçeceğim başvuru yaptığımda yurt çıkma olasılığım ne?yardımcı olursanız çok sevinirim
27 Temmuz 2010 18:26 | Yukarı Çık
kyk

ben bu yaz parasını vermemek için yurttan kaydımı aldırdım.ara sınıf olarak tekra başvuru yapmayı düşünüyorum.tekrar yurt çıkar mı acaba.bilginize
03 Temmuz 2010 12:02 | Yukarı Çık
kyk

bana yurt çıktı ama parasını yatıramdım. ben kyk girmek iştiyorum sınıfta kalsam bile ben ara sınıf olarak mı başvuru yapacam bilgi iştiyorum. bir de kyk girmek için torpil oynuyor gibi.bursada okuyan kişi memleketi iştanbul ama yurt çıkmış ben birşey anlamadım
13 Mayis 2010 18:39 | Yukarı Çık
İnterneti araştırdım bu sorunun cevabını bulamadım.

Ben yurtkura başvuru yapmıştım ve yedek listeden 2. sıra çıktı ama girmedim.Şimdi bu sene devlet yurduna girmek istiyorum.Tekrar başvuru yapma hakkım var mı acaba? Bu sorunun cevabını bekliyorum.Lütfen!
03 Mayis 2010 23:22 | Yukarı Çık
başbakanlık bursu

6 aile çocuğuyuz hepimiz okuyoz bursu kaçırdım 2.burs hakkı var mıdır ?????.lütfen bilgilendirin
21 Subat 2010 11:03 | Yukarı Çık
gms

neden yaptırmayasın yaptırısın..
11 Kasim 2009 19:00 | Yukarı Çık
emmi

yedek listesindeki sıram geldi ama daha önce kayıt yaptırmadım şimdi kayıt yaptırıp kalabilirmiyim...
09 Kasim 2009 12:21 | Yukarı Çık
bursss

ara sınıf öğrencisiyim burs başvurusunu kaçırdım ikinci bi şans verilickmiiii lütfen bilgilendirinnnn
23 Ekim 2009 18:27 | Yukarı Çık
burs

kyk nın birinci başvurusunu kaçıranlar için ikinci başvuru hakkı varmıdır
16 Ekim 2009 13:22 | Yukarı Çık
izmir bölge yedek

ya bende 1330 dayım. çıkmazsa sokakta kalcam. kalcak yerim yok çünkü.
28 Eylül 2009 18:14 | Yukarı Çık
:(

bu ne ya ama bayram geçen ptesiydi bu hafta neden güncelleme olmuyor???
28 Eylül 2009 08:06 | Yukarı Çık
....

ara sınf 1000 yedegim ne zaman çıkar ara sınıflar gec cıkıyormus...
27 Eylül 2009 20:51 | Yukarı Çık
xx

izmir yedek listesine ulaşan warmı
26 Eylül 2009 13:33 | Yukarı Çık
yedek 39

izmir bölge müd.no verirmisn bulamıorm
26 Eylül 2009 13:28 | Yukarı Çık
yedek

yedek listesine nereden ulaşılıyor
24 Eylül 2009 23:19 | Yukarı Çık
İZMİR YEDEKK (MAALESEF)

Bugün de aradım kyk izmir bölge müdürlüğünü 15 dk boyunca sürekli aradım ama hep meşgul ben daha ne yapabilirim ki arkadaşlar bize bir site adı vermelerini isteyecektim en azından bir site adı ya bu kadarına hakkımız var en azından değil mi? şimdi sırf sıranın bana gelip gemediğini anlayabilmek için bölge müdürlüğüne mi gitmem gerekiyor? ya gidemeyecek kadar uzaktaysam ?buna bi çare bulmaları lazım buraya yazmak çare değil belki böyle sesimi duyuramam ama inanın başka ne yapabilirim hiç bilmiyorumm!!!!
24 Eylül 2009 15:21 | Yukarı Çık
İZMİR YEDEKK (MAALESEF)

bu nedir arkadaşlar ben anlayamıyorum anlayabilen varsa anlatsın yani!!! asiller kaydoldu ve iş bitti mi yani??? biz "yedekler" için neden gereken tam anlamıyla yapılmıyorr?? en azından bir site adı bilsek! arkadaşlar sizlerin sorularına verebilecek bir cevabımın olmasını çok isterdim ana ne yazık ki yok. ben izmir yedek listesini arıyorum eğer siz bununla ilgili bir şey biliyorsanız yazınn!! şimdiden teşekkürler.
23 Eylül 2009 20:30 | Yukarı Çık
Ankara yedek

2. yedek listesi 5 ekim'de açıklanacakmış.(bayram dolayısıyla öğrenciler zor durumda)
23 Eylül 2009 15:14 | Yukarı Çık
yedek

250 kişilik yurtta 68. olan arkadaşım:herhangi bir yurtta kaçıncı olduğunu nasıl öğrenebiliyoruz?her yurt için bir sıramız mı var?şimdiden teşekkürler.başka bilenler de varsa cevaplarını bekliyorum.
21 Eylül 2009 11:39 | Yukarı Çık
yedekk

arkadaşlar ankarda en son yedek kaçlara kadar gitti birinin bilgisi var mı yazabilir mi lütfennnn
20 Eylül 2009 04:27 | Yukarı Çık
YEDEK

ARKADAŞLAR 250 KİŞİLİK YURTTA 68 E SIRA GELİRMİ GELİRSE NE ZMAN GELİR LÜTFEN CVP
20 Eylül 2009 01:16 | Yukarı Çık
yedek

arkadaslar yedek listelerı kacınca sırada oldugunu bılen var mı? ve ankara bölge mudurlugunu arıyom tlfn hep mesgul calıyo ben 2806 uctretlıde ıse 1302 deyım cıkma ıhtılmalı var mı?
17 Eylül 2009 16:25 | Yukarı Çık
yeeedek

arkadaşlar ben ankara yedeğim nasıl öğrenebilirim istanbulun ki açıklanmış mesela nette filan yok mu ankara
16 Eylül 2009 16:28 | Yukarı Çık
yedek

1. liste asıldı ne yazıkki yokum .kyk nın listesinden ulaşırsınız.. bakın aynı ise beklemeniz gerek yok sıfırlanmışsa her şey asıl listedesin demek ...
15 Eylül 2009 22:56 | Yukarı Çık
istanbul yedekleeer

yedek listelerine hangi adresten ulaşabiliriz ??
15 Eylül 2009 19:15 | Yukarı Çık
acilll ankara yedekkzade

merhaba arkadaslar ankarada sıralama kaçlara kadar gelmiş bı bılgısı olan varsa lutfen yardımcı olsun..
15 Eylül 2009 17:59 | Yukarı Çık
izmir yedek listesi?

kyk yı aradım netten yedeklerin listesini açıkladık ordan bakın kayıtlarla uğraşıyoruz tek tek tlfnda hbr veremeyiz diyorlar! peki ben neden izmir yedekler listesini netten bulamıyorum. bilgisi olan?
15 Eylül 2009 16:53 | Yukarı Çık
izmir yedekler

izmir en son bayanlarda 700. yedegi almıs listeler sadece bölge mudurluklerinden öğrenilebilirmiş
15 Eylül 2009 15:30 | Yukarı Çık
izmir yedek

ben 245. yedeğim. izmire gitmeden yedek listesini nerden öğrenebilirim?
15 Eylül 2009 14:45 | Yukarı Çık
MİSAFİR ÖĞRENCİ?

MİSAFİR ÖĞRENCİ OLMAK İÇİN ŞİMDİDEN KAYIT YAPTIRMAK MI GEREKİR?KAFAMIZA GÖRE Mİ BİR YURDA KAYIT YAPTIRIYORUZ YOKSA YURTTAKİ YEDEK LİSTESİNDE İSMİMİZ YAZIYORSA MI BAŞVURABİLİYORUZ...
15 Eylül 2009 14:27 | Yukarı Çık
YEDEK ANKARA?????

ARKADAŞLAR ANKARADAKİ YEDEK LİSTELERİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM BİRİ YARDIMCI OLSUN LÜTFEN?
15 Eylül 2009 12:24 | Yukarı Çık
yedek

arkadaşlar yedek 546 dayım gelme ihtimail var mı ne yapmaliyım biri bir şey söylesin
15 Eylül 2009 10:35 | Yukarı Çık
slm

arkadaslar bende kırklarelı unıversıtesını kazandım yurt yedek cıktı yedek numaramda 160 yurt cıkabılır mı
15 Eylül 2009 10:15 | Yukarı Çık
mrhb

burdur unı yerlestım yurt ilk baktıgımda 360 larda yedekteydm ama sımdı yedek sıram 0 yerlesme yerımde yok bı bılgısı olan var mı ??????
15 Eylül 2009 08:51 | Yukarı Çık
slm

balıkesir 246.cı yedek olan arkadas yedek listeleri her cuma mesai bitiminden sonra yeni liste asılır (0266-2460311)bu noya telefon ederek ögrenebilirsin