haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Sanat
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Teknoloji
Eğitim
İstanbul
Ankara
Eğitim haberleri

LYS Baraj Puanı ve Taban Puanlar

2010 ÖSS Baraj Puanı Belli Oldu, Bu puanlar ne işe yarıyor, 2010 YGS – LGS Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak ,LYS Baraj Puanı ve Taban Puanlar

LYS Baraj Puanı ve Taban Puanlar

Reklamlar

2010 ÖSS Baraj Puanı Belli Oldu



2010 öss de bir çok yenilik ile karşı karşıyayız. Sitemin gereği olarak puanlamada değişiyor. Net olmamakla birlikte baraj puanları belli oldu.

Yükseköğretim Giriş Sınavın (YGS) için 140

Lisans Yerleştirme Sınavı için (LYS) 180 olarak belirlenmiş.

LYS Tercih Kılavuzu ve Taban Puanlar İndir


Bu puanlar ne işe yarıyor?



YGS"de belirlenen barajı yani 140 puanı geçen adaylar LYS"ye girmeye hak kazanacak.

Bu baraj yayınlanacak olan başvuru kılavuzunda net olarak açıklanacak.

Bununla birlikte adaylar YGS puanlarına göre önlisans (2 yıllık meslek yüksekokulları) programlarına yerleştirilecek.

Yani iki yıllık tercihi yapabilmek için 140 puan ve üstünü almak gerekiyor.


Eğer 180 puan ve üstünü alabilirse lisans yerleştirme sınavına giriş hakkı kazanacak. Yani 4 yıllık fakültelere giriş hakkını elde etmiş olacak.

LYS Tercih Kılavuzu ve Taban Puanlar İndir



LYS Baraj Puanı google ara


LYS Baraj Puanı google haber ara

12 Mayis 2010 15:26 Tarihli haber

facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet! stumbleupon DMCA.com
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


21 Yorum ___________________________________________________________________
saskın

slm ben acık lısede okuyorum ve dershaneyede gitmiyorum bölümüm TM ve matematik yapamıyorum yinede bu sınavı mı etkilermi? peki ya barajı ectıkten sonra ıstedıgımız alandan gırebılecek miyiz?
23 Mart 2011 22:36 | Yukarı Çık
hakan

drsler olursa bu metni acın
30 Aralik 2010 15:39 | Yukarı Çık
kızılkafa

slm ben polis olmak istiyorum nasıl olabilirim lys ve ygs kaç puan almam gerekiyor
15 Ekim 2010 17:17 | Yukarı Çık
PELİN

MERHABA ARKADAŞLAR LYS DE LGS1132 LGS2132 LGS3141 LGS4136 LGS5140 LGS6139 DİYE SINAV SONUÇU GELMİŞ SIRALMAYA GÖRE BEN TERCİH EDE BİLİRMİYİM BİLGİSİ OLAN VARMI YARDIM PLS
23 Temmuz 2010 21:55 | Yukarı Çık
nur

slm ben tm 3 ten 445 puan aldım pdr gelir mi bana ve nereler gelir yadımcı olabılır mısınız
20 Temmuz 2010 08:44 | Yukarı Çık
rabia

arkdaşlar hani şu aobpsözel 354 yazıo onunlamı tercih yapcam ben anlamadım
15 Temmuz 2010 19:14 | Yukarı Çık
yardım

lys içinde okul puanı varmı
15 Temmuz 2010 12:38 | Yukarı Çık
aslı

ya bı srum olacak dersanedı hocalr da bılgı wermedı sımdı lys sınawına gırdık pekı bu sınwda bı baraj war mı yoksa gelen puanla dırek tercıhmı yapacagız
13 Temmuz 2010 11:17 | Yukarı Çık
rabiya

meraba arkadaşlar ben sözlden sınava girdim ygs3=310 ygs4=299 aldım lys de netleri hesapladım 292 falan geliyor okul puanı hariç sizce 4 yıllık bir yere gidebilir miyim bu puanla yardımcı olsanız...tşklr
28 Haziran 2010 12:50 | Yukarı Çık
ahsen

Bazi sitelede taban puanlari abartmislar bence edebiyat 480 olursa millet ne yapsin ben 420 puan almayi umuyorum onunla da giremeyeceksem bilmiyorum artik....
27 Haziran 2010 17:28 | Yukarı Çık
fatmanur

mrb'Lar ben ygS qeçtm lys3 ve 4 qircem bölümüm eşit agrlık olmasına ragmen sözelden girdim. nasıl bi puan elde etmeliyimde 4 yıllıga gideblrm ?
24 Haziran 2010 16:39 | Yukarı Çık
lys

slm ben lys 1 sınavına girdim mesela kaydırma yaptım lys 1 barajını aşamadım ama lys 2 den çok iyi yaptım yinede tercih yapamayacakmıyım nasıl olacak???
24 Haziran 2010 13:33 | Yukarı Çık
ibrahim

yazıyı yazmışlar ama yorumlara cvap yok. gözde 180 barajını aştın. ama bu demek oluyor sen 4 yıllık bölmlere gideceksin. lys de alacağın puanda yüksek olmalı ki 4 yıllık bir bölümü tercih edebilesin.... zübeyde lys den sonra klavuzlar gelcek onlara bakıp tervih yapabilirsn. bişey demek için çok erken. iyi günler ve yarın ki sınavda herkese başaırlar.
18 Haziran 2010 17:39 | Yukarı Çık
qÖZdE

n€ yani $imDi ßeN 180 nin üSTünDe ßi puan aLırSam 4 yıLLk üniversiteler mi qeLiceK:)
14 Haziran 2010 19:13 | Yukarı Çık
zübeyde

slm ya ben simdi lys3 ve lys4 girecegim iyi bir puan gelirse nereleri hangi bölümleri tercih edebilirim??????yardmcı olrsanz sevinirm