haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Teknoloji
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Sanat
Eğitim
Eğitim haberleri

YurtKur Yurt bursu için gerekli belgeler

KYK YurtKur Başvuru için gerekli belgeler,KYK Burs, öğrenim ve katkı kredisi için istenilen belgeler.. Yurtlarda kayıt, burs, öğrenim kredisi ve katkı

16 Agustos 2009 23:38
YurtKur Yurt bursu için gerekli belgeler

Reklamlar

YURT kaydı için belgeler


1.Adayın kayıt yaptırdığı yükseköğretim kurumundan öğrenci olduğuna dair alacağı belge,

2.Aile durum belgesi,

3.Nüfus cüzdanının onaylı örneği,

4.12 adet cepheden çekilmiş vesikalık fotoğraf (kız öğrencilerin güneş gözlüksüz ve düzgün
kıyafetli, başı açık, erkek öğrencilerin ise güneş gözlüksüz ve sakalsız fotoğrafları kabul edilecektir),

5.Savcılık belgesi veya adli sicil raporu,

6.İkametgah belgesi,

7.18 yaşını doldurmamış olanlar için Veli (Aile Reisi) izin belgesi (klavuzun sonuna eklenmiş olan belge veya fotokopisi kullanılacaktır),

8.ÖSS kazandı belgesinin onaylı fotokopisi (öğrenci yükseköğrenim programına kayıt yaptırdıktan sonra).

facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet!
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


16 Yorum ___________________________________________________________________
..

yedektekilerden peşin para mı alınıyormuş.. benm bildiğim günlük 6 liraydı..misafir olarak barınma yatak ücreti sadece
31 Agustos 2010 11:46 | Yukarı Çık
fırtına

arkadaslar stres yapmayın kyk ya giriliyor gece daha iyi oluyor
31 Agustos 2010 11:01 | Yukarı Çık
....

yeter yhaa bu ne sacmalık heryerde baska bişiii aile durum blgesi ne yhaaa
19 Agustos 2010 05:09 | Yukarı Çık
yardımcı olayım

slm arkadaslar ben az evvel herhangi bir devlet yurdunu aradım yedekte olan biri için gerekli evrakları sordum. -Ögrenci belgesi -525 ytl (uc aylık pesin bir de guvence parası dahil ) -6 adet resim baska bir sey gerekmiyormus adli sicil raporu filan kalkmıs yazdıklarımdan emin olmazsanız siz de bir devlet yurdunu arayın derim bu arada benm de sıralamam 777. bilemiyorum cıkar mı herkese basarılar.
03 Eylül 2009 14:16 | Yukarı Çık
sormak istediginiz varsa yardımcı olurum

arkadaşlar internette baktıgınız bilgiler daha önceli senelere ait olabiliyor o yzden daha detaylı bilgi için hangi yurda gideceksiniz orayı arayın şuana kadar öğrendiğim yurtlar sadece 6 adet foto istiyorlar ben nerdeyse hergün internetten bilgi topluyorum sormak istedginiz olursa yardımcı olurum
02 Eylül 2009 17:43 | Yukarı Çık
ne biçim iş bu yaaaa

ya bu öss kazandı belgesinin onaylı olması gerekiyomuş nerden onaylatacaz bilen varmı?????????????
02 Eylül 2009 13:58 | Yukarı Çık
.....

aile durum belgesi ne ya :S
01 Eylül 2009 18:03 | Yukarı Çık
:D

daha önce kayıt yaptırdı 12 adet foto alıyorlarr cıkış yaparken 3 tane iade ediyorlar
01 Eylül 2009 15:54 | Yukarı Çık
ooooooooo

ya bu ne saçmalık her yerde farklı bişey yazıo yurt başvurusunda istenen belgeler için kyk nin resmi sitesinde 6 tane fotağraf dio başka bi yer sağlık raporu sicil kaydı vb. ben yedeğim ne yapcam kayıt yaptırmam gerekiomu yurdu arıyom kimse açmıo rezalet resmen .......
01 Eylül 2009 12:48 | Yukarı Çık
yetersizzzzzzzzzzzz

ya bu nasil iş nasil düzenleme Allah aşkına yaa bi yardimci olan yok mu kimi yerde resim resim 6 adet kimi yerde 12 peki aile durum belgesi ne oluyor ya....
01 Eylül 2009 12:41 | Yukarı Çık
BENDE BİRŞEY ANLAYAMADIM

E
31 Agustos 2009 16:26 | Yukarı Çık
evet

lütfen bi açıklık getirilsin bilmeyenler de yazmasın yukarıdaki gib:)
31 Agustos 2009 14:20 | Yukarı Çık
artık netleşsin bişeyler.

yedekte 960. alındım yarın okula gideceğim daha hangi belgeleri götürmem gerektiği bile belli değil asiller için yazılmışta yedekler için niye yazılmıyor misafir öğrenci kaydı içinde mi aynı belgeler geçerli ben bu kadar muamma bi iş görmedim hayatımda her kafadan ayrı bi ses çıkıyor artık birileri düzgün bi açıklama yapsın fotoğraf 6 tane mi 12 tane mi? savcılık kaydı gerekli mi değil mi? lütfen bi netlik kazansın şu işler.
31 Agustos 2009 13:13 | Yukarı Çık
kayıt için ne gerekiyor ???

ya arkadaşlar biz kyk için başvuracağımız zaman açılan sayfada kayıt için sadece 6 adet fotoğraf istenio diolardı şimdi bazı yerlerde bakıorum bi düzine belge istiyolar ne yapacağız???
30 Agustos 2009 16:27 | Yukarı Çık
Dosk Siteler: haber Kaynak gösterilemeden yayinlanamaz. Haberleri Haberleri